بهترین قاب گوشی - راهنمای خرید

ثبت شد
۸ دی ۱۴۰۰ . مطالعه: ۳ دقیقه
بهترین قاب گوشی - راهنمای خرید

در این مقاله قصد داریم همراه شما به بررسی بهترین قاب های گوشی، از قاب‌های دارای کیف پول گرفته تا قاب‌هایی با باتری تعبیه شده بپردازیم. در اینجا چند مدل از بهترین قاب گوشی هوشمند معرفی می‌کنیم که به شما کمک می‌کند تا از گوشی هوشمند گران قیمت خود محافظت کنید و بهره‌های دیگری نیز از آن ببرید.

در حالی که این روزها منظره‌ی معمولی خیابانی از کسانی که به گوشی همراه‌شان خیره شده‌اند کمیاب شده است، گوشی هوشمند شما احتمالاً هنوز یکی از پراستفاده‌ترین وسایل شما در هر روز است. 

در استفاده از تلفن هوشمند خود، ممکن است بخواهید از آن محافظت کنید. بالاخره شما پول خوبی برای آن تلفن پرداخت کرده اید (یا در حال پرداخت اقساط هستید)، بنابراین باید با آن مانند محموله‌ای گرانبها (که واقعا هست) رفتار کنید. 

اگر تصمیم می‌گیرید گوشی خود را در یک قاب قرار دهید، گزینه‌های زیادی دارید، که اگر به سایت های فناوری یا حتی فروشگاه‌های آنلاین مراجعه کرده باشید تقریبا با آن‌ها آشنایی دارید. 

برای کمک به انتخاب گزینه‌های خود و نحوه خرید بهترین قاب گوشی، در اینجا برخی از بهترین قاب ها برای محافظت از گوشی هوشمندتان در برابر خراش، فرورفتگی یا تخریب کامل آورده شده است.

بهترین قاب محافظ تلفن Otterbox Symmetry

بهترین قاب گوشی Otterbox Symmetry

وقتی صحبت از حفاظت ابتدایی است، بیش از آن چیزی که بتوانیم حساب کنیم، کیس‌ وجود دارد، اما Otterbox تا حدودی لقب قاب‌ قدرتمند گوشی را به یدک می‌کشد.

سری‌های پرچم‌دار Defender آن‌ احتمالاً برای بیشتر افراد زیاد از حد انتظار خوب است، اما سری Symmetry به نقطه‌ی تعادل بسیار خوبی دست می‌یابند: گوشی شما را در برابر بیشتر افتادن‌ها و ضربه‌ها محافظت می‌کند، بدون اینکه بیش از حد بزرگ در جیب شما باشد.

بهترین از همه، این است که در رنگ‌ها و الگوهای بی‌شماری می‌آید که به شما امکان می‌دهد در این حین شخصیت خود را ابراز کنید.

بهترین قاب گوشی مقاوم در برابر آب Lifeproof FRE 

بهترین قاب گوشی ضدآب Lifeproof FRE

اگر زمان زیادی را در استخر یا ساحل می‌گذرانید یا با بچه‌هایی که آب می‌پاشند در وان حمام قوز کرده‌اید، Lifeproof شما را با کیس‌های FRE همراهی می‌دهد. Lifeproof FRE که برای تعدادی از گوشی ها موجود است، گوشی شما را با محافظ صفحه داخلی در یک پوسته محکم می‌کند تا خیس نشود. 

حتی اگر شرکت تلفن شما ادعا می کند که تلفن همراهتان در برابر آب بسیار مقاوم است، من بدون محافظت اضافی به آن در نزدیکی آب اعتماد نمی‌کنم.

بهترین قاب گوشی فوق العاده باریک و جمع و جور totallee Thin Case

بهترین قاب گوشی نازک

اگر از قاب‌های کته کلفت متنفرید اما می‌خواهید از گوشی خود در برابر خط و خش محافظت کنید، قاب باریک totalee می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این قاب آنقدر نازک است که به سختی به نظر می‌رسد چیزی در آنجا وجود دارد که برای افرادی که از کیس متنفر هستند عالی است. 

فقط انتظار نداشته باشید که شما را از سقوط سخت در پیاده رو نجات دهد.

بهترین قاب گوشی انعطاف پذیر  Spigen Liquid Air 

بهترین قاب گوشی اسپینگ برای آیفون 13 پرو مکس

اگر چیزی باریک می‌خواهید اما به کمی محافظت بیشتر نیاز دارید، Spigen Liquid Air تعادل فوق‌العاده‌ای را بین یک قاب براق و محافظ انعطاف‌پذیر و ضربه‌گیر، با شکلی راحت و پشتی بافت‌دار ایجاد می‌کند که در دستان شما عالی است.

بهترین قاب گوشی با باتری داخلی mophie Juice Pack 

بهترین قاب گوشی با باتری داخلی

اگر باتری تلفن شما نمی‌تواند شما را از یک روز طولانی در برابر اینستاگرام و گیمینگ محافظت کند، یک باتری پک می تواند به شما کمک کند تا چند ساعت دیگر کار را انجام دهید - یا می توانید باتری اضافی را با Mophie Juice Pack مستقیماً به تلفن خود وصل کنید. 

وقتی باتری گوشی شما کم می شود، می توانید قاب را روشن کرده و گوشی خود را مستقیماً از جیب خود شارژ کنید. Juice Pack Access جدید به شما امکان می دهد از هدفون سیمی و سایر لوازم جانبی هنگام شارژ بی‌سیم تلفن خود استفاده کنید.

 در حالی که Juice Pack Air کمی حجیم‌تر با اتصال لایتنینگ یا USB مستقیم به تلفن شما وصل می‌شود.

بهترین قاب کیف پول‌دار Nomad Rugged Folio 

بهترین قاب گوشی دارای کیف پول

چرا گوشی خود را در یک جیب و کیف پول خود را در جیب دیگر حمل کنید در حالی که می‌توانید مقداری فضا ذخیره کنید و آنها را به هم بچسبانید؟

 Nomad Rugged Folio ظاهری چرمی درجه یک دارد که به مرور زمان سالم می‌ماند و روکشی به سبک فولیو که باز می‌شود تا کارت‌های اعتباری و پول نقد شما را نشان دهد. در صورت نیاز به فضای بیشتر، نسخه سه تایی نیز وجود دارد.

 اگر Nomad نسخه ای برای گوشی شما تولید نکند، Otterbox Strada یکی دیگر کیس‌های مورد علاقه و پیشنهادی ما است.

بهترین قاب گوشی شیک و کاربردی Sonix Crossbody Case

اگر شلوار یا لباسی بدون جیب می‌پوشید، این قاب گوشی شیک و کاربردی از سونیکس را برای نگهداری دستگاه موبایل خود در نظر بگیرید.Sonix Crossbody از چرم گیاهی ساخته شده است و دارای سه جای کارت و یک اسلات برای پول نقد است. 

کیف کراس بادی پاکت‌دار دارای بند زنجیری طلایی است که آن را به وسیله‌ای عالی برای ورزش و یا در طول طبیعت گردی تبدیل می کند. همچنین برای دسترسی سریع و آسان به تلفن‌تان، مانند زمان عکس گرفتن از غروب آفتاب یا بستنی در حال آب شدن‌تان فوق‌العاده است. 

Sonix Crossbody در دو رنگ موجود است: Saturday Night Blush، صورتی ملایم، چاپ گاوی و یک گزینه سیاه و سفید.

بهترین قاب گوشی برای دوست‌داران سگ

اگر شما، مادر یا همسرتان عاشق سگ هستید، احتمالاً همه شما به این قاب گوشی از Casetify علاقه دارید. قاب گوشی علاوه بر داشتن یک بولداگ فرانسوی شایان ستایش، ,قابی بسیار کاربردی است و در سطوح مختلف حفاظتی برای گوشی شما در دسترس است اگر مستعد انداختن تلفن همراه خود هستید.

بهترین قاب گوشی الهام‌گرفته از دهه 90

ساعت اسپرت کاسیو خود را بردارید و نوستالژی دهه 90 را با قاب گوشی جدید در پالت رنگی پاستلی و طراحی هندسی که ما را به یاد تیتراژ ابتدایی «Saved By The Bell» می‌اندازد، بپذیرید. فراتر از ارائه 13 رنگ برای انتخاب .

 قاب محافظ دارای گزینه هایی برای مدل های مختلف گلکسی سامسونگ و 10 نسخه آیفون است. اگر با شکستگی صفحه نمایش گوشی هوشمند مواجه شده‌اید، به نسخه‌ای از این کیس ارتقا دهید.

بهترین قاب گوشی سازگار با محیط زیست Honey Bee Google Pixel 3

بهترین قاب گوشی سازگار با محیط زیست

اگر به دنبال یک قاب گوشی جدید هستید و خود را نسبت به محیط زیست آگاه می‌دانید، قاب Pela را در نظر بگیرید. به گفته این برند، علاوه بر محافظتی که برای گوشی شما ایجاد می‌کند، از Flax shive و یک پلیمر زیستی گیاهی ساخته شده است که آن را 100 درصد قابل کمپوست کردن می‌کند. 

این تنها راهی نیست که هنگام خرید یکی از این بهترین قاب ها به زمین کمک می‌کنید. پلا همچنین حداقل یک درصد از هر فروش را به ابتکارهای پاکسازی و حفظ اقیانوس اهدا می‌کند. علاوه بر گوگل پیکسل، این قاب دارای گزینه‌هایی است که مناسب انواع دستگاه‌های گلکسی سامسونگ و آیفون‌های اپل است.

پرسش و پاسخ

آخرین مقالات دنیای دیجیتال