بهترین هارد دیسک اینترنال در سال 2022

ثبت شد
۲۷ دی ۱۴۰۰ . مطالعه: ۳ دقیقه
بهترین هارد دیسک اینترنال در سال 2022

اگر به دنبال افزایش فضای ذخیره‌سازی خود بدون صرف هزینه زیاد هستید، توصیه می‌کنیم یکی از بهترین هارد دیسک اینترنال را تهیه کنید. گزینه‌هایی با ارزش و میزان ذخیره سازی بالا.

علی‌رغم این واقعیت که راه‌حل‌های ذخیره‌سازی سریع‌تر و مطمئن‌تری وجود دارد، هارد دیسک‌ها همچنان پادشاه سرزمین ارزشمندی هستند و به شما اجازه می‌دهند تا چیزهای بیشتری را با قیمت کمتر دریافت کنید.

این بدان معناست که یک هارد دیسک اینترنال، نه تنها جایگزین ارزان‌تری برای بهترین SSD دارید، بلکه ظرفیت ذخیره‌سازی بیشتری را نیز با هزینه کمتر دریافت می‌کنید. 

هارد ها به قدری مقرون به صرفه هستند که یک هارد 4 ترابایتی و یک SSD  1 ترابایتی در نهایت به همان قیمت تمام می‌شوند. از آنجایی که همه نمی‌توانند از سرعت خواندن و نوشتن سریع SSD ها به طور کامل بهره ببرند، منطقی‌تر است که به جای کیفیت به دنبال کمیت باشیم.

برای بهترین راه حل ذخیره‌سازی با ارزش برای رایانه شخصی خود، می‌خواهید بهترین هارد دیسک اینترنال را انتخاب کنید. هارد دیسک اینترنال قابل اعتماد هستند و می‌توانند اسناد و پروژه‌های مهم شما را بازیابی، ذخیره و محافظت کنند. 

مهمتر از همه، می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای معقول، ظرفیت ذخیره‌سازی بیشتری داشته باشید. مهم نیست که به دنبال یک هارد اکسترنال هستید یا یک دیسک اینترنال برای ارتقای بهترین رایانه بازی، یکی از انتخاب‌های برتر ما باید برای شما ایده‌آل باشد.

بهترین هارد دیسک اینترنال : سیگیت باراکودا

RPM بالا و ذخیره سازی با قیمت پایین.

تقریباً غیرممکن است که در مورد هارد دیسک‌ اینترنال بدون اشاره به مجموعه BarraCuda سیگیت صحبت کنیم، چون می‌دانیم در همه حال می‌توان روی هارد دیسک اینترنال آن حساب باز کرد. 

همچنین سخت نیست که بفهمیم چرا درایوهای Seagate BarraCuda نسبت هزینه گیگابایت/تومان بیشتر و مزایای سرعت عالی را ارائه می‌دهند. مدل 2 ترابایتی با ایجاد تعادل در عملکرد بالا و مقرون به صرفه بودن، به نقطه مطلوبی دست می‌یابد. 

از آنجایی که این درایو صفحات 7200 دور در دقیقه و داده‌های با چگالی بالا را ترکیب می‌کند، رایانه‌های مجهز به این درایو قادر خواهند بود داده‌ها را با سرعت فوق‌العاده‌ای بخوانند.

بهترین هارد دیسک اینترنال Seagate BarraCuda

بهترین هارد دیسک اینترنال با ظرفیت بالا: توشیبا X300

درایو اینترنال بزرگ و زیرک.

حتی اگر لپ‌تاپ‌هایش مانند گذشته محبوب نباشند، توشیبا همچنان نام بزرگی در محاسبات است و چیزهای زیادی برای ارائه دارد. وقتی صحبت از بهترین هارد دیسک اینترنال به میان می‌آید، Toshiba X300 قهرمانی با ظرفیت بالا و عملکرد بالاست که ارزش بررسی دارد.

درایوهای X300 دارای ارزش یک گیگابایت به دلار بدون کاهش عملکرد هستند. این درایوها همگی با سرعت 7200 دور در دقیقه می‌چرخند و برای سرعت‌های بالاتر دارای 128 مگابایت حافظه پنهان هستند. تنها نقطه ضعف این است که گارانتی فقط دو سال طول می‌کشد، که برای درایوی که برای ذخیره داده های بسیار مهم به کار می‌رود، به نظر می‌رسد کوتاه است.

بهترین هارد اینترنال توشیبا X300

بهترین هارد دیسک اینترنال بازی: WD VelociRaptor

چرخش سریعتر، بازی سریعتر.

وقتی صحبت از کامپیوتر گیمینگ به میان به میان می‌آید، مهم تر است سریع باشید تا با فضای بیشتر. بنابراین، اگر در برابر جذابیت یک SSD مقاومت کرده‌اید و به دنبال آن هستید که با یکی از بهترین هارد دیسک‌ها کاملا از فکرش بیرون بیایید، WD VelociRaptor باید بهترین گزینه شما باشد. 

این درایو اینترنال  نه تنها سرعت چرخش فوق العاده 10000 دور در دقیقه دارد، بلکه باید به آن توجه کنید. با ظرفیت تا 1 ترابایت، درایوهای VelociRaptor آماده ذخیره سازی فایل ‌های زیاد و حجیم استیم هستند و متریال و دیسکت های فوق سریع به راه اندازی و بارگیری سریع بازی های شما کمک می‌کنند.

بهترین هارد اینترنال WD VelociRaptor

بهترین هارد دیسک اینترنال  مقرون به صرفه: WD Blue Desktop

ذخیره سازی وسیع، قیمتی اندک.

وسترن دیجیتال با خط هارد دیسک های WD Blue خود قیمت مناسبی ارائه می‌دهد.

 WD Blue  با طیف گسترده‌ای از گزینه‌های ذخیره‌سازی از 500 گیگابایت کوچک تا 6 ترابایت بزرگ، گزینه‌ای مناسب برای تقریباً هر نوع ساخت رایانه شخصی است که به بودجه خود پایبند است. 

بهترین ارزش از درایوهای بزرگتر حاصل می‌شود - آنها به ازای هر تومانی که خرج می‌کنید فضای ذخیره سازی بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهند. اگر به دنبال کمی سرعت بیشتر هستید، مدل‌های 7200 دور در دقیقه نیز در دسترس هستند که با افزایش قیمت زیادی همراه نیستند.

WD Blue Desktop

بهترین هارد دیسک اینترنال هیبریدی: Seagate Firecuda Desktop

سریعتر از هارد دیسک، ارزانتر از SSD.

SSD  ها فوق‌العاده محبوب هستند و فهمیدن دلیل آن کار سختی نیست. اما، اگر به فضای ذخیره سازی سریع زیادی نیاز دارید و جیبتان به شما این اجازه را نمیدهد، هارد دیسک های هیبریدی گزینه بسیار خوبی هستند.

SeaGate FireCuda  بهترین هارد دیسک هیبریدی موجود در بازار است. این می‌تواند تا 2 ترابایت داده را در خود جای دهد و سپس 8 گیگابایت حافظه کش حالت جامد آن یاد می‌گیرد که از کدام داده‌ها بیشتر استفاده می‌کنید تا بتوانید به سرعت به آنها دسترسی داشته باشید. 

وقتی در نظر بگیرید که این درایو در 7200 دور در دقیقه می‌چرخد، این افزایش سرعت حتی شیرین‌تر است. با ضمانت 5 ساله و قیمت مناسب، به راحتی می‌توان فهمید که چرا این یکی از بهترین هارد دیسک‌هایی است که امروزه میت‌وانید خریداری کنید.

Seagate Firecuda Desktop

بهترین هارد اینترنال  NAS: Seagate IronWolf NAS 

فضای ذخیره سازی فراوان برای شبکه.

کمی تاسف‌آور است که درایوهای Seagate IronWolf NAS قیمت بالایی دارند، اما قیمت آنها نسبت به یک هارد دیسک استاندارد هم ظرفیتشان زیاد هم گرانتر نیست. 

با این حال، بهینه سازی NAS بومی آنها این تفاوت قیمت را کاملا توجیه می‌کند. این درایوها قادرند با سرعت چرخش 7200 دور در دقیقه را به صورت 24/7 بدون نگرانی در مورد خرابی درایو کار کنند.

  اگر یکی از بهترین دستگاه های NAS را برای کسب و کار یا خانه خود دارید، Seagate IronWolf NAS  واقعا بهترین گزینه برای شماست.

بهترین هارد اینترنال  NAS: Seagate IronWolf NAS

بهترین هارد دیسک لپ‌تاپ: سیگیت FireCuda Mobile

به لپ‌تاپ بیشتر از هارد دیسک انرژی می‌بخشد.

ارتقاء فضای ذخیره سازی در لپ‌تاپ می‌تواند دشوار باشد، زیرا هارد دیسک‌ها بسیار کوچکتر هستند. هارد دیسک های 2.5 اینچی چشمگیر زیادی وجود ندارد، زیرا هر چیزی سریع شکل و شمایل خود را دارد، اما درایو هیبریدی 2.5 اینچی FireCuda سیگیت تعادل خوبی ایجاد می‌کند. 

این یک راه آسان برای اضافه کردن فضای ذخیره‌سازی به لپ‌تاپ ارائه می‌دهد و در عین حال به لطف 8 گیگابایت حافظه فلش سرعت آن را افزایش می‌دهد. گارانتی پنج ساله درایو همچنین به اطمینان به دوام طولانی مدت آن کمک می‌کند.

سیگیت FireCuda Mobile

پرسش و پاسخ

آخرین مقالات دنیای دیجیتال