بهترین اسپیکر کامپیوتر 2022

ثبت شد
۱۹ آبان ۱۴۰۱ . مطالعه: ۴ دقیقه
بهترین اسپیکر کامپیوتر  2022

شیشه‌های خانه را با بهترین اسپیکر کامپیوتر به لرزه بی‌اندازید.

هنوز هم در دنیای پر از هدست‌ها جایی برای اسپیکر ها هست. گذشته از این‌ها ممکن است فقط هدست را ترجیح بدهید و خانه‌تان را در سکوت قرار دهید ولی اسپیکر نیز مزایای خاص خود را دارند.

چه برای گیمینگ، پروداکشن موزیک و یا مصارف چند رسانه‌ای مانند پخش موسیقی یا صدای فیلم‌تان اسپیکرها صدایی رساتر و قوی‌تری نسبت به هدفون‌ها و هدست‌های گیمینگ منتقل می‌کنند.

 اسپیکرها اجازه می‌دهند گوش‌هایتان به راحتی نفس بکشند و نیازی نیست آنها را دم گوشتان بچسبانید تا صدای واضحی دریافت کنید و می‌توانید از پرس شدن گوش‌هایتان به صورتتان و درد موضعی آنها نیز جلوگیری کنید. پس داشتن اسپیکرها به اندازه‌ی داشتن کارت گرافیک برای شما حیاتی است.

البته، این بدان معنا نیست که هر مجموعه‌ای از بلندگو ها از عهده وظیفه خود برمی‌آیند. اگر می‌خواهید در دریایی که قصد پخش آن را دارید غوطه‌ور شوید، باید گزینه‌ای را در نظر بگیرید که بیشتر از داشتن یک برچسب قیمت جذاب باشد. 

ما بهترین اسپیکر های رایانه ۲۰۲۲ را در این راهنمای خرید گردآوری کرده‌ایم تا به کاهش قیمت کمک کنیم. از بلندگو هایی که ما براتان آورده‌ایم این هر گزینه‌ای که شما انتخاب کنید، بدانید و آگاه باشید که تصمیم درستی گرفته‌اید.

بهترین اسپیکر های کامپیوتر 

1. اسپیکر +Audioengine A2

در حالی که +Audioengine A2 چهار سال پیش وارد صحنه شد، هنوز هم به‌طور قابل‌توجهی جزو بهترین بلندگوهای کامپیوتر در بازار می‌باشد. 

این اسپیکر زیبا با درگاه USB رایانه شخصی شما برای صدای خفه نشده و کیفیت صدای شگفت انگیز با DAC داخلی خود کار می‌کنند.

 +Audioengine A2 بدون ساب ووفر عرضه می‌شود. با این حال، اگر شما واقعاً به آن بیس عمیق برای سروصدای بیشتر نیاز دارید، به سختی می‌توان آن را شکست داد: بیشتر به این دلیل که خروجی RCA وجود دارد و اتصال یک ووفر خارجی که Audioengine آن را نیز جداگانه می فروشد مانند جرئه‌ای آب خوردن است!

بهترین اسپیکر +Audioengine A2

2. بلندگو کامپیوتر Logitech Z407 Bluetooth 

لاجیتک Z407 ارزش زیادی را در بسته‌ای مقرون به صرفه و جذاب ارائه می‌دهد. این بلندگوهای مینیمالیستی و کپسولی شکل، کیفیت صدای عالی و حجم مناسبی را ارائه می‌دهند و در عین حال اتصال بی‌سیم، دو گزینه ورودی فیزیکی طراحی‌ای همه کاره را ارائه می‌دهند. 

ساب ووفر به‌دلیل اندازه‌اش نیز به‌طور شگفت‌انگیزی قدرتمند است و صدای خوبی برای آن لحظات شدید بازی و فیلم ایجاد می‌کند. در نهایت، کنترلی بی‌سیم، در حالی که در ابتدا گیج کننده است، وسیله جانبی خوبی است که به راحتی به استفاده از اسپیکر  کمک می‌کند. 

اگر فکر می‌کنید که بلندگوهای کامپیوتر در حال منسوخ شدن هستند، Logitech Z407 مطمئناً نظر شما را تغییر خواهد داد.

Logitech Z407 Bluetooth  بهترین اسپیکر کامپیوتر

3. اسپیکر کامپیوتر Logitech G560

وقتی صحبت از لوازم جانبی کامپیوتر به میان می‌آید، لاجیتک یک نام آشناست. با این حال، G560 قدرت بلندگوی این شرکت را یک سطح ارتقا می‌دهد. این‌ها اولین اسپیکرهای کامپیوتر لاجیتک هستند که به طور خاص برای بازی ساخته شده اند و کار سخت سازنده بیشتر از چیزی که فکرش را می‌کرد نتیجه داده. 

بلندگوهای لاجیتک G560 بدون شک یکی از بهترین اسپیکرهای کامپیوتر برای بازی هستند. آنها دارای نورپردازی RGB هستند (برای وسایل جانبی بازی در سال 2022 ضروری است) 

این اسپیکر از طریق نرم افزار لاجیتک، نور چند رنگ می‌تواند با هر نوع محتوایی که شما در حال اجرای آن هستید تنظیم شود تا تجربه ای درخشان تر و البته محصورکننده‌تر داشته باشید.

بهترین اسپیکر کامپیوتر Logitech G560

4. Razer Nommo Pro

اسپیکر کامپیوتر Razer Nommo Pro ممکن است نامی سرگرم‌کننده و ظاهری منحصربه‌فرد داشته باشد، اما اشتباه نکنید، اینها مجموعه‌ای از بلندگوهای باکیفیت هستند که باید بسیار جدی گرفته شوند و نه تنها به دلیل قیمت بالای آن. 

سعی کنید با اشتیاق به حرکت در جهت مخالف آن برچسب قیمت 500 دلاری مبارزه کنید، Razer Nommo Pro چیزهای زیادی برای ارائه دارد و قطعا یک سرمایه گذاری مناسب است. یک ساب ووفر رعد و برق وجود دارد که شما را غافلگیر می‌کند.

 در این اسپیکر ویژگی Razer Chroma وجود دارد که باعث می‌شود این بلندگوها به همان اندازه که صدا ایجاد می‌کنند زیبا به نظر برسند. قطعا اسپیکر کامپیوتری با قیمت مناسب‌تری در بازار وجود دارد، اما با این سطح از کیفیت، Razer Nommo Pro ارزش هزینه را دارد.

Razer Nommo Pro

5. بهترین اسپیکر کامپیوتر Harman Kardon Soundsticks 3

مطمئناً هارمن کاردن Soundsticks 3 ممکن است شبیه یک عروس دریایی باشد. این بلندگوهای کامپیوتری نیمه شفاف بیشتر شبیه یک تاسیسات هنری مدرن هستند که به افزایش دمای اقیانوس اعتراض می‌کنند.

 اما وقتی دکمه پاور را فشار دهید از آنها قدردانی خواهید کرد. Soundsticks 3 مطمئناً یک سیستم بلندگوی عالی \hsj که در لیست بهترین بلندگوهای رایانه ما قرار دارند. در نهایت با این اسپیکر صدای شگفت‌انگیز را با قیمتی خوب دریافت می‌کنید، که آن را برای طرفداران موسیقی با بودجه متوسط ایده آل می‌کند.

بهترین اسپیکر کامپیوتر Harman Kardon Soundsticks 3

6. Edifier E235 Luna E

Edifier E25 Luna Eclipse در حال حاضر یک مجموعه بلندگوی خیره کننده است که نه تنها طراحی فریبنده‌ای دارد، بلکه صدای فوق‌العاده‌ای نیز دارد.

 Luna که در رنگ‌های قرمز، سفید و مشکی عرضه می‌شود، بیس قدرتمند اما به خوبی کنترل شده و همچنین تعادل عالی با میانه‌های تیز و جداسازی استریو خوب ارائه می‌دهد. 

این بلندگو شامل یک کنترل از راه دور کوچک است تا در صورت احساس تنبلی مجبور نباشید از جای خود بلند شوید. ساب ووفر 5.8G را اضافه کنید که به صورت بی سیم با فرکانس رادیویی 5.8 گیگاهرتز متصل شده است،.

 سیستم 2.1 چشمگیر را برای خود به ارمغان می‌آورید که در میان بهترین بلندگوهای کامپیوتر در سال 2022 قرار دارد.

Edifier E235 Luna E

7. Creative T100

Creative T100 ثابت می‌کند که برای صدای عالی نیازی به فضای زیاد یا صرف هزینه زیاد ندارید. این ستاپ استریو ممکن است با صدای بیس یا صدای فراگیر شما را شگفت زده نکند، اما صدای آن عالی است و چند گزینه اتصال را ارائه می‌دهد. 

این اسپیکر کامپیوتر با توجه به طراحی جمع و جور و قیمت مقرون به صرفه آن قابل توجه است. برای گوش دادن به موسیقی، تماشای فیلم و حتی بازی فوق‌العاده است – تا زمانی که واقعاً به دنبال تجربه‌ای عمیق نباشید.

Creative T100

8. Klipsch ProMedia 2.1 THX

سیستم بلندگوی کامپیوتر Klipsch ProMedia 2.1 صدای فوق‌العاده و فراگیر ارائه می‌دهد. این بدان معناست که صرف نظر از اینکه در حال گوش دادن به موسیقی، تماشای فیلم یا بازی هستید، بهترین تجربه بلندگوی دسکتاپ را دریافت می‌کنید. 

این بلندگوهای دارای گواهی THX دارای قدرت زیاد، محدوده فرکانس وسیع 31 هرتز تا 20 کیلوهرتز و کیفیت صوتی دقیق با باس قوی، حداکثر وضوح و تعادل عالی هستند. وقتی می‌گوییم به اندازه کافی قدرتمند است که کیفیت سینمای خانگی را در اتاق نشیمن شما تکرار کند، اغراق نکرده‌ایم. بهترین بخش این است که قیمتش نیز بسیار مناسب است.

Klipsch ProMedia 2.1 THX

9. Edifier M3200 2.1 Multimedia Audio 

Edifier همیشه یک نام قابل اعتماد در صدا بوده است، بنابراین جای تعجب نیست که دو بار در این لیست ظاهر شود. درست مانند E25 Luna Eclipse، Edifier M3200 به شکل منحصربه‌فرد، ساعت شنی شکل، عرضه می‌شود، چرا که نه؟ 

درست مانند E25، این سیستم بلندگوی کامپیوتر دارای صدایی در سطح دوستداران موسیقی است. همچنین دارای یک ساب ووفر با محافظ مغناطیسی با درایور 5.5 اینچی برای باس غنی تر و عمیق تر چه در حال بازی  و یا تماشای The Witcher است.علاوه بر این، این قیمت کمتر از ۳ یا ۴ میلیونی برای گیمرهای صرفه جو، به صرفه و عالی است.

Edifier M3200 2.1 Multimedia Audio

10. اسپیکر کامپیوتر Creative Pebble Plus

نیازی نیست برای خرید یک مجموعه خوب از بلندگوهای کامپیوتر هزینه زیادی کنید. برای مصرف‌کنندگانی که به فکر بودجه خود هستند، Creative's Pebble Plus برای هر کاری به اندازه کافی خوب است، چه گیمری خشن باشید و چه یک فیلم باز واقعی. 

این سیستم بلندگوی 2.1، که از دو درایور میدان دور با زاویه 45 درجه و یک ساب ووفر سطح متوسط  تشکیل شده است که ممکن است کیفیت صوتی عالی‌ای نداشته باشد، اما با هزینه‌ای که دارد، صدای عالی تولید می‌کند. اوج، میانه و پایین خوب را ارائه می دهد و کار بسیار خوبی برای به حداقل رساندن اعوجاج در صداهای بلند انجام می‌دهد.

اسپیکر کامپیوتر Creative Pebble Plus

پرسش و پاسخ

آخرین مقالات دنیای دیجیتال